Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 414 Харківської міської ради» загального розвитку розташований за адресою: м. Харків – 177, вул. Золочівська, буд.26-А, телефон 372-04-86, e-mail: dnz414@yandex.ru.

Дошкільний навчальний заклад побудований у 1979 році за типовим проектом, розрахований на 220 місць.

У ДНЗ функціонує 10 груп, з них 3 – раннього віку, 7 – дошкільного віку, виховується 229 дітей. Навчально-виховний процес ведеться на державній мові.

Завідувач ДНЗ – Iванська Iрина Олександрiвна.

У дошкільному закладі працює 14 педагогів, з них:

- вихователів з вищою освітою – 7 чол.;

- вихователів з середньою спеціальною освітою – 5 чол.;

- музичних керівників – 1 чол. з середньою спеціальною освітою;

- практичних психологів - 1 чол. з вищою освітою.

Пріоритетний напрямок роботи дошкільного закладу – охорона життя та зміцнення здоров’я дітей через формування у них знань і умінь про основи здорового способу життя та основ безпеки життєдіяльності. Над реалізацією цього завдання педагогічний колектив працює з 2004 року, спрямовує свою діяльність на створення оздоровчої системи, методологічною основою якої стало поєднання традиційних та інноваційних педтехнологій у фізкультурно-оздоровчій роботі з дітьми дошкільного віку.

Вирішуючи завдання зміцнення здоров’я дітей педагогічний колектив приділяє належну увагу їх фізичному вихованню. Ефективність фізичного виховання педагоги забезпечують через проведення ранкової та гігієнічної гімнастики, занять з фізкультури, рухливі ігри, занять фізичними вправами на прогулянках, через проведення фізкультурних свят і розваг та різних форм організації рухової активності дітей у повсякденному житті.

З метою заохочення дошкільнят до активної рухової діяльності вихователі впроваджують в систему фізичного виховання ігровий метод навчання. Емоційно насичені ігрові фізичні вправи стимулюють інтерес дітей до виконання тих чи інших дій. Вихователі в свою роботу впроваджують педагогічну технологію з фізичного виховання М. Єфименка. Ця технологія, в якій ігровий метод є тотальним, доповнює та збагачує програму фізичного виховання дошкільників.

Для реалізації оздоровчого процесу в дошкільному закладі використовуються нетрадиційні методи оздоровлення: рефлексотерапія, фітотерапія, звукотерапія, музикотерапія, дихальна гімнастика, коригуюча гімнастика (за технологією М.М. Єфименка), дозована ходьба, психогімнастика. Використання цих технологій забезпечує кваліфіковану турботу про зміцнення та збереження фізичного і психічного здоров’я дітей.

У 2006 році дошкільний заклад приймав участь у ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту сучасної моделі навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю і був нагороджений Дипломом Головного управління освіти і науки Харківської обласної державної адміністрації.

Результати роботи педагогічного колективу з охорони життя, зміцнення фізичного та психічного здоров’я дошкільників свідчать, що «Школа сприяння здоров’ю» є основним фактором пропаганди здорового способу життя в умовах дитячого садка для дітей.

Ще одна з проблем, над рішенням якої працює наш дошкільний заклад, - це ознайомлення дитини з її особистими правами як основою соціалізації, підготовки до дорослого життя.

Завдання, які стоять перед нашими педагогами, в цілому можна сформулювати так: «Дитина має знати свої права, обов’язки, може пояснити ці категорії, їхнє значення, може перелічити свої права, повинна передавати це у своїй поведінці, розуміти моральні норми, знайти доступні межі поведінки».

Ознайомлення дитини з цими категоріями тісно пов’язане з моральним та соціальним вихованням, а також з розвитком взаємин дитини з дорослими та однолітками. Тому система роботи з початкової правової освіти в ДНЗ спрямована на роботу з педагогами, батьками та дітьми.

Творчою групою були розроблені: річний план роботи з початкової правової освіти для дітей старшого дошкільного віку, конспекти занять з правового виховання; підібраний відповідний наочний та дидактичний матеріали. Використання педагогами різноманітних методів та прийомі правового навчання дітей, постійність та систематичність роботи з батьками сприяють гарному засвоєнню дітьми знань про їх права і обов’язки, активізації уваги батьків щодо підвищення інтересу до правового виховання дітей.

Щоб наші вихованці розвивались, оздоровлювались, розважались – в дошкільному навчальному закладі створено добру матеріально-технічну базу, завжди в їх розпорядженні:

- зимовий сад, що квітне, зеленіє, росте і звеселяє все живе;

- спортивний зал – великий і просторий, інвентарем, обладнанням спортивним наповнений;

- музичний зал – це співучий дім, цілий день пісні у нім;

- музей «До джерел народних», оформлений світлицею «Бабусиних очей».

З метою розвитку творчих здібностей дітей у дошкільному закладі працюють: театральний гурток «Золотий ключик» - керівник Чекаленко Г.Д., гурток з художньої праці «Умілі рученята» - керівник Колісник О.С..

Вихователі дошкільного закладу ініціативно і творчо підходять до своєї роботи, використовують інноваційні педагогічні технології, добирають ефективні форми і методи виховання та навчання своїх вихованців.

Дітям в нашому дитячому садку живеться радісно, весело, цікаво, тому що їх тут люблять і створюють всі умови для здоров’я, розвитку та благополуччя.

Завітайте до нас – ми запрошуємо вас!

Кiлькiсть переглядiв: 1

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.