Новини

Щедрий вечір, добрий вечір!

 Щедрий вечір, добрий вечір — І дорослим, і малечі! Щастя, радості, любові,Щоб завжди були здоровіІ багаті, і веселіІ надворі, і в оселі.Щоб Господь оберігав,Вам усе потрібне дав,Щоб ви квітли з кожним кроком, Отже, всіх вас з Новим роком!...

Різдвяні розваги у групах №7, №8, №10

  Різдвяні розваги проходили у групах №7, №8, №10. Головними цілями було ознайомлення дітей з народними традиціями, пов'язаними з зимовими календарними святами: Різдво, Старий-Новий рік; ввести до словника дошкільників нові слова: святки, колядки, щедрівки, вертеп, тим самим виховувати повагу до сім'ї, сімейних цінностей; створити святкову атмосферу, яка згуртує дітей та дорослих....

Нетрадиційне малювання зимової ялинки у старшій групі №10

 Практично всі діти люблять малювати. Скільки технік малювання існує на сьогоднішній день. Малювати можна і китицями, і пальчиками рук, і зім'ятими серветками... Чим завгодно! Але сьогодні діти освоїли ще одну дуже цікаву техніку малювання. Це малювання з використанням старої зубної щітки. І результат виходить дуже навіть цікавим....

Логіко-математичний розвиток у групі №9

На занятті логіко-математичного розвитку вихователь Ляхова К.В. ознайомила вихованців групи №9 з цифрою «1». Ми всі розуміємо, що проблема навчання математики в наш час набуває дедалі більшого значення і це пояснюється, насамперед, бурхливим розвитком математичної науки у зв’язку з проникненням її у найрізноманітніші галузі знань. Тому навчання в дитячому садку спрямоване, насамперед, на виховання у дітей звички до повноцінної логічної аргументації всього, що нас оточує...

На зимовій прогулянці група №8

 Як нам весело гуляти, ще й по снігу малювати. Вихованці групи № 8 із величезним захопленням малювали на снігу водою, зафарбованою фарбою гуаш, із пластикових пляшок. ...

Нетрадиційне малювання у старшій групі №11

Щоб прищепити любов до образотворчого мистецтва, викликати інтерес до малювання вихователь Колісник О.С. старшої групи №11 використовує нетрадиційні способи малювання. Сьогодні вихованці використовували паралон. Малювання незвичайними матеріалами і оригінальними техніками дозволяє дітям відчути незабутні позитивні емоції. Емоції, як відомо - це і процес, і результат практичної діяльності, насамперед художньої творчості...

Ранкова гімнастика у нашому садочку

Ранкова гімнастика - один із засобів оздоровлення і профілактики захворювання. У дітей, які  регулярно займаються гімнастикою, пропадає сонливий стан, з’являється відчуття бадьорості, настає емоційне піднесення, підвищується працездатність....

Художньо-продуктивна дiяльнiсть- малювання "Вiзерунки на рукавичцi "

 У середній групі «Сонечко» була художньо-продуктивна дiяльнiсть – малювання "Вiзерунки на рукавичцi". Роль вихователя в художньо-естетичному розвитку досить велика. Він одночасно використовує прийоми зорового сприймання, рухів рук і словесного пояснення. При навчанні дітей середньої групи основне завдання цієї діяльності – розвивати здатність самостійно знаходити способи зображення предметів, використовуючи отримані знання і уміння, а також розвивати художній смак...

Господарчо-побутова праця у куточку природи групи №8

Праця в природі – ефективний засіб формування предметно-практичної компетентності дошкільників. Діти під керівництвом вихователя Стадник С.В. систематично працюють у куточку живої природи, в якому ростуть рослин. Діти по черзі поливають рослини, вчаться правильно тримати поливальницю. При цьому вихователь пояснює, що рослини слід поливати водою, яка трішки постояла в кімнаті, бо вода, взята з-під крана, дуже холодна...

Нетрадиційне малювання половинками яблук у старшій груп №10

 У старшій групі № 10, вихователь Зембро Ю.О. провела цікаве заняття з художньо-естетичного розвитку. Нестандартні підходи до організації образотворчої діяльності дивують і захоплюють дітей, тим самим викликають прагнення займатися такою цікавою справою. При ознайомлені з новою технікою діти отримають зображення – відбиток половинкою яблука. Оригінальне малювання розкриває творчі можливості дитини, дозволяє відчути фарби, їхній характер і настрій...