Новини

На зимовій прогулянці група №8

 як нам весело гуляти, ще й по снігу малювати...

Ранкова гімнастика у нашому садочку

 РАНКОВА ГІМНАСТИКА - ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ОЗДОРОВЛЕННЯ І ПРОФІЛАКТИКИ заХВОрювання. У ДІТЕЙ, ЯКІ РЕГУЛЯРНО ЗАЙМАЮТЬСЯ ГІМНАСТИКОЮ, ПРОПАДАЄ СОНЛИВІСТЬ СТАН, З'ЯВЛЯЄТЬСЯ ВІДЧУТТЯ БАДЬОРОСТІ, НАСТАЄ ЕМОЦІЙНЕ ПІДНЕСЕННЯ, ПІДВИЩУЄТЬСЯ ПРАЦЕЗДАТНІСТЬ....

Нетрадиційне малювання у старшій групі №11

Щоб прищепити любов до образотворчого мистецтва, викликати інтерес до малювання вихователь Колісник О.С. старшої групи №11 використовує нетрадиційні способи малювання. Сьогодні вихованці використовували паралон. Малювання незвичайними матеріалами і оригінальними техніками дозволяє дітям відчути незабутні позитивні емоції. Емоції, як відомо - це і процес, і результат практичної діяльності, насамперед художньої творчості...

Логіко-математичний розвиток у групі №9

На занятті логіко-математичного розвитку вихователь Ляхова К.В. ознайомила вихованців групи №9 з цифрою «1». Ми всі розуміємо, що проблема навчання математики в наш час набуває дедалі більшого значення і це пояснюється, насамперед, бурхливим розвитком математичної науки у зв’язку з проникненням її у найрізноманітніші галузі знань. Тому навчання в дитячому садку спрямоване, насамперед, на виховання у дітей звички до повноцінної логічної аргументації всього, що нас оточує...

Господарчо-побутова праця у куточку природи групи №8

Праця в природі – ефективний засіб формування предметно-практичної компетентності дошкільників. Діти під керівництвом вихователя Стадник С.В. систематично працюють у куточку живої природи, в якому ростуть рослин. Діти по черзі поливають рослини, вчаться правильно тримати поливальницю. При цьому вихователь пояснює, що рослини слід поливати водою, яка трішки постояла в кімнаті, бо вода, взята з-під крана, дуже холодна...

Художньо-продуктивна дiяльнiсть- малювання "Вiзерунки на рукавичцi "

 У середній групі «Сонечко» була художньо-продуктивна дiяльнiсть – малювання "Вiзерунки на рукавичцi". Роль вихователя в художньо-естетичному розвитку досить велика. Він одночасно використовує прийоми зорового сприймання, рухів рук і словесного пояснення. При навчанні дітей середньої групи основне завдання цієї діяльності – розвивати здатність самостійно знаходити способи зображення предметів, використовуючи отримані знання і уміння, а також розвивати художній смак...

Нетрадиційне малювання половинками яблук у старшій груп №10

 У старшій групі № 10, вихователь Зембро Ю.О. провела цікаве заняття з художньо-естетичного розвитку. Нестандартні підходи до організації образотворчої діяльності дивують і захоплюють дітей, тим самим викликають прагнення займатися такою цікавою справою. При ознайомлені з новою технікою діти отримають зображення – відбиток половинкою яблука. Оригінальне малювання розкриває творчі можливості дитини, дозволяє відчути фарби, їхній характер і настрій...

«Виховання та розвиток здорової дитини», педагогічна рада №2

29.11.2018 р. у нашому закладі було проведено педагогічну раду №2 «Виховання та розвиток здорової дитини»  у формі ділової гри, під час якої педагоги мали змогу не тільки оновити свої теоретичні знання про сучасні засоби виховання та розвитку здорової дитини, розширити уявлення про основні напрямки фізичного виховання дошкільників, а й програти різні педагогічні ситуації в особах, ставши на місце дитини, її батьків чи колег, виявити свій власний інтерес до даної проблеми, проявити ініціативу, творчий пошук...

Заняття з аплікації "Будка для песика"

Вихователь Крячко Г.О. провела заняття з аплікації у молодшій групі №6.   Аплікація в дитячому садку невід'ємна частина всебічного розвитку дитини.За допомогою аплікації можна розповісти дитині цілу казку, в якій герої з’являються у вигляді вирізаних фігурок і залишаються на папері, завдяки прикладеним старанням самої дитини. Участь у “створенні” казки є своєрідним стимулом для продовження зайняття аплікацією та спонукає малюка до подальшої творчості в цьому напрямі...

Підгодовуємо пташенят

 Під час прогулянки вихователь групи №8 Стадник С.В. розповіла дітям про птахів, про їхню поведінку та спосіб життя, роль і місце у природі, значення в житті людини, розвиваючи допитливість, спостережливість, зацікавленість до пташиного світу,сприяючи усвідомленню дітьми потреби допомагати зимуючим птахам....